Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi 1yıldız’da Buluştu

0

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü bünyesinde yeniden inhouse yapılandırılan Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi 1 YILdız Organizasyonu’nda buluştu.

Bundan tam 1 yıl önce, Ocak 2014’te Manisa’da, üretimin kalbinde müşteri çağrıları karşılamaya başlayan VESTEL İletişim ve Çözüm Merkezi Ailesi, bu 1 yılda imza attıkları başarıları ve gelecek hedeflerini konuştu. Yaklaşık 350 kişilik organizasyona ev sahipliğini Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Sayın Selcen Uyguntüzel yaptı.

31 Ocak 2015 Cumartesi günü İzmir Swissotel Büyük Efes’te gerçekleştirilen organizasyona Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Sayın Turan Erdoğan, İcra Kurulu Üyeleri Sayın İzzet Güvenir ve Sayın Özer Ekmekçiler, Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan ve çok sayıda davetli ile birlikte Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi çalışanları katıldı.

Neden 1 YILdız çünkü 1 YIL gibi kısa bir sürede YILdız başarılar elde edildi.

Şikayetvar.com internet sitesinin şikayendex verilerine göre VESTEL 2014 yılında 5 ayrı kategoride müşteri memnuniyetinde 1. İlan edilirken en çok teşekkür alan marka oldu.

“Mutlu müşteriler için mutlu çalışanlar” düşüncesi ile fiziki koşullarından teknolojik altyapısına örnek bir çalışma ortamı kuruldu. Müzik ve dans stüdyoları, kafeterya, kamelya, hobi alanı, kütüphane, kareoke ve oyun odası müşteri temsilcilerine molalarını ve işten sonraki zamanlarını keyifli ve verimli geçirmeleri için nefes almaları için planlandı.

1 yıl gibi kısa bir sürede gelinen noktayı rakamlar ve somut verilerle misafirlere aktaran Selcen Uyguntüzel konuşmasının sonunda; kuşların V şeklinde uçmasını, birbirlerinin enerjisinden yararlanarak daha uzak ufuklara erişebilmelerini Vestel’in de V harfiyle özdeşleştirerek, 2015 yılının gelinen başarılı noktadan sonra SİNERJİ YILI olacağını açıkladı.  “Sinerji birlikten doğan gücümüzdür. Daha iyi hizmet üretme adına her birimizin çabasından, emeğinden, ilgisinden, fikrinden, yaratıcılığından ve pozitif enerjisinden ortaya daha başarılı işler çıkartacağız.” dedi.

Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan da dünyada ve ülkemizde çağrı merkezlerine geniş bir perspektiften baktığı sunumunda, 1 yılda elde edilen başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirerek İletişim ve Çözüm Merkezi Ailesi üyelerine birim birim elde ettikleri başarıları belirterek teşekkür etti.

 

Organizasyon Kadir Çöpdemir’in sunuculuğuyla eğlenceli bir atmosferde geçti. 1 yıldır her anlamda çağrı merkezi sektöründe farklı olduklarını hissettiren İletişim ve Çözüm Merkezi, bu farkı, organizasyonun da her anına yansıttı. Gündüz Toplantılar mesaj ve bilgi içerikli olduğu kadar eğlenceliydi de… Takım liderlerinin rap müziği eşliğinde salonu coşturan sunumu  güne damgasını vurgu. Organizasyonun gündüz ve gece gerçekleştirilen iki ayrı ödül töreni vardı. Gündüz, performanslar ve 1 yıllık başarılar ödüllendirilirken geceki ödül töreninde ise müşteri temsilcilerinin kendi oylarıyla seçtikleri ENler ödüllendirildi; En yakışıklı, en güzel, en yardımsever, en mutlu, en çılgın…

Organizasyonda motivasyon amaçlı pek çok sürpriz vardı. En büyük sürprizi Sayın Uyguntüzel tüm çalışanlara yaptı; gizli kamera ile performans görüşmeleri adı altında sürpriz bir film çekimi gerçekleştirildi. Filmi ilk kez toplantıda izleyen ve kendilerini filmin kahramanı olarak gören müşteri temsilcileri hem çok şaşırdı hem de çok eğlendi. Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Tarkan Bey için de bir sürpriz vardı. Vestel Teşekkür Hikayeleri serisinin 3. Bölümünde Vestel Müşteri hizmetleri tarafından kendisine imzalı Beşiktaş forması hediye edilen küçük Kaan ve Ailesi de Organizasyona davet edildi. Kaan Sayın Tekcan’a imzalı bir Galatasaray forması hediye etti.

1YILdız Organizasyonu toplu olarak çekilen hatıra fotoğrafının ardından Gala Yemeği ile devam etti. Gala yemeğinde kırmızı halıdan 1 YILdız gibi gelen İletişim ve Çözüm merkezi Ailesi Albatros Orkestrası ile eğlendi.

Share.

About Author

Leave A Reply