Altın Kulaklık Ödülleri Sahiplerini Buldu

0

Çağrı Merkezi Derneği tarafından bu yıl ilki gerçekleştirilen Altın Kulaklık Ödülleri, Bir Hayalim Var, En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi ve En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi olmak üzere üç kategoride sektör çalışanlarıyla buluştu.

Çağrı Merkezleri Derneği sektörde bir ilki gerçekleştirerek çağrı merkezi çalışanlarının amatör olarak çektikleri kısa videolarla katıldıkları bir yarışma başlattı. Bu yıl birincisi gerçekleştirilen Altın Kulaklık Ödülleri, her yıl düzenlenecek. Tüm çağrı merkezi müşteri temsilcilerinin başvurusuna açık olan Altın Kulaklık Ödülleri’ne 100’den fazla  başvuru oldu.

Yarışmaya en fazla üç dakika süren  ve amatör olarak  çekilen videolarla katılım sağlanabiliyor. Başvuruların web sitesinden yapıldığı yarışmada, yarışmacılar bir kategoriye en fazla bir videoyla katılabiliyor.

Bu senenin kazananları

Bu yıl ilki gerçekleştirilen Altın Kulaklık Ödüllerinde Metlife’ın sponsorluğundaki “Bir Hayalim Var” kategorisini Erişim Müşteri Hizmetleri’nden Ömer Faruk Kılıç, “En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi” kategorisini DHL Express’ten Nergiz Özdemir, “En Etkili Sosyal Sorumluluk” kategorisini i ise Tempo Çağrı Merkezi’nden Özlem Vardar kazandı.

Share.

About Author

Leave A Reply