Avea Müşteri Hizmetleri’nden, Bingöl Dikme Köyü İlkokulu’na Destek

0

Bingöl Dikme Köyü İlkokulu öğrencilerinin yüzü Avea ile güldü. Bingöl’de faaliyet gösteren Çağrı Merkezi ile bölgede yaklaşık 500 kişilik istihdam yaratan Avea Müşteri Hizmetleri, Bingöl Dikme Köyü İlkokulu öğrencilerini yeni eğitim dönemine hazırladı. Avea çalışanları, Bingöl’ün zor şartlarında eğitim veren Bingöl Dikme Köyü İlkokulu öğrencilerini mutlu edecek sıcacık bir adım attı.

Bingöl İl Eğitim Müdürlüğü’nün yönlendirmesi ile okulu ziyaret eden Avea Müşteri Hizmetleri Ekibi, okuldaki 42 öğrencinin eksiklerini tespit ederek; onların ikinci eğitim döneminde gereksinim duyacakları bot, mont, kazak, eldiven, atkı gibi giyim ihtiyaçlarının yanı sıra kırtasiye malzemesi ihtiyaçlarını da karşıladı. Avea Müşteri Hizmetleri’nin verdiği destek kapsamında, okulda öğrencilerin kullanımına sunulmak üzere; bilgisayar, projeksiyon, fotokopi makinesi gibi cihazlar ile gerekli spor malzemesi de temin edildi.

Avea’nın KSS anlayışının odağında fırsat eşitliği yer alıyor

Bingöl Dikme İlkokulu öğrencilerinin yüzlerindeki gülümsemeyi görmenin kendileri için çok değerli ve anlamlı olduğunu dile getiren Türk Telekom Grubu Bireysel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat “ Avea olarak kurumsal sosyal sorumluluk anlayışımız; fırsat eşitliği ve topluma değer katma prensibi üzerine kurulu. Başından beri sahiplendiğim bu anlayışın hayata geçmiş olması benim için büyük mutluluk. Sürekli gelişimden ilham alan kurum kültürümüzün ülke gelişiminin ayrılmaz bir parçası olduğuna inanıyoruz. İstihdam yaratmaktaki önceliğimizin temelinde de bu yatıyor. Özellikle Anadolu şehirlerinde gerçekleştirdiğimiz çağrı merkezi yatırımlarımız ise bu noktada bizim için biraz daha özel konumda. Şirket olarak istihdam kadar eğitime de değer ve öncelik veriyoruz.” dedi.

Avea Müşteri Operasyonlar Direktörü Eniz Akdağ konuyla ilgili “Geleceğimizin garantisi çocuklarımızın hayatlarına değer katmayı, onlara hayallerinin peşinden gidebilmeleri için umut veren adımları hayata geçirmeyi çok önemsiyoruz. Çağrı Merkezimizin bulunduğu Bingöl’deki Dikme Köyü İlkokulu için gönüllü olarak hayata geçirdiğimiz çaba da bunun bir örneği. Eğitim sürecindeki çocuklarımız için ilginin de önemli bir unsur olduğunu düşünüyoruz. Bu noktada 42 öğrencimizin hayatlarını kolaylaştıracak, onlara umut verecek bir dokunuşta bulunmanın yarattığı manevi değer ise bizim için ölçülemez.”  dedi.

Öğrencilerin eğitimi için sağlanan malzemeler, Avea Müşteri Operasyonlar Direktörü Eniz Akdağ öncülüğünde gönüllü çağrı merkezi çalışanları tarafından öğrencilere ulaştırıldı. Etkinlik kapsamında, Vitamin eğitim portalinin öğrencilere tanıtımı yapıldı, eğitsel aktiviteler gerçekleştirildi. Böylece Bingöl Dikme Köyü İlkokulu öğrencilerinin yeni eğitim dönemine mutluluk ve coşku içinde başlamaları sağlandı.

Avea Müşteri Hizmetleri Ekibi, havaların ısınmasıyla birlikte okulun oyun alanının iyileştirilmesine de destek olmayı planlıyor.

Share.

About Author

Leave A Reply