Çağrı Merkezi Bölümü Öğrencilerinden KPPS’de Daha Fazla Kadro Talebi

0

iStock_000012576727Large

Haber10 WhatsApp İhbar Hattı’na gelen mesajlar Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü öğrencilerinin, KPPS tercihlerinde daha fazla kadro talebinde bulunduğuna işaret etti.

KPPS tercihlerinde kendilerine daha fazla kadro verilmesini talep eden çağrılardan biri, Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü öğrencilerinin durumunu açıkça ortaya koydu; “KPSS 2016/1 Tercih Robotunda açıklanan rakama göre Çağrı Merkezi Hizmetleri (3499) ve Büro Yönetimi (3179) ortak kadro olarak 300 kadro verilmiştir. Büro Yönetimi Bölümü’nün bir çok tercih hakkı var iken Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü’nün tek tercih hakkı olan 112 Acil Çağrı Merkezleri ise ortak kadro verilmiştir.

Sıralamamız kendi bölümümüzde yeterli iken ortak kadro olunca sıralamamızda büyük kaymalar olmuştur. Çağrı Merkezi Hizmetlerine (3499) ortak kadro verilmemesini istiyoruz.

İki yıl boyunca boş bir bölüm okuduk demek istemiyoruz. Yeni açılan bir bölüm ve önü açık bir bölüm derken iki atama yapıldıktan sonra önünün bu kadar bariz bir şekilde kapatılması bizleri üzüyor. Kendi bölümünü okuyup da atanamamak, gelecek mezunların da umudunu kırdı.

Hakkımız olanı istiyoruz. 112 acil çağrı merkezine eğitimini alan kişiler atanmalı. Ortak kadro istemiyoruz, ortak alım olacaksa bu bölümün açılmasının da bir anlamı yoktur.”

 

Kaynak: http://www.haber10.com/ekonomi/cagri_merkezi_mezunlari_kadro_istiyor-638689

Share.

About Author

Leave A Reply