CALLPEX’İ SATIN ALAN WEBHELP, 2 YENİ LOKASYONDA 1.000 KİŞİ DAHA İSTİHDAM EDECEK

0

Callpex, Fransız Webhelp Group bünyesine dâhil oldu. 2 yeni lokasyon açacak olan Webhelp, Türkiye operasyonlarını yüzde 40 daha büyütmeyi planlıyor. Global trendler çerçevesinde yapılan satın almayla Callpex bundan böyle Webhelp Türkiye olarak faaliyet gösterecek ve şirketin Genel Müdürlüğünü ise Metin Tarakçı sürdürecek.

manset

Türkiye çağrı merkezi pazarının en önemli oyuncularından birini bünyelerine katmaktan dolayı büyük mutluluk duyduklarını ifade eden Webhelp Kurucu Eş Başkan ve Yönetim Kurulu Başkanı Frédéric Jousset, şunları söyledi:“Callpex ile birlikte global anlamda artık çok daha güçlü bir yapıya kavuştuk. Küresel deneyimimizin de desteği ile Türkiye’de fark yaratan projelere imza atmayı hedefliyoruz. Burada bir yandan yeni teknolojilere yatırım yapacağız, bir yandan da Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde yeni lokasyonlar açacağız. Tüm bunların sonucunda Türkiye’deki operasyonlarımızı yüzde 40 büyütmeyi hedefliyoruz.”

 

 “1o milyon Avroluk Hizmet İhracatı Hedefi”

2016 yılında iki yeni lokasyon açılacağını ve bunun sonucunda bin yeni kişiye istihdam sağlayacaklarını müjdeleyen Webhelp Türkiye Genel Müdürü Metin Tarakçı, “Sektörümüze yeni bir soluk getirerek sosyal medya, chat, BPO hizmetlerini önümüzdeki dönemde devreye alacağız, bununla birlikte istihdamı da artıracağız. Bir yandan yaptığımız yatırımlarla bölgesel kalkınmaya katkı sağlayacağız bir yandan da Webhelp’in küresel bilgi birikimini ve bağlantılarını kullanarak hizmet ihracatına başlayacağız. İlk etapta Almanya pazarına Türkiye’den hizmet verip, Almanya’daki bazı operasyonları da Türkiye’ye kaydırarak yılda yaklaşık 10 milyon avroluk bir hizmet ihracı gerçekleştirmeyi planlıyoruz.” dedi.

 

Yeni Mottomuz; “Müşteri deneyiminde yenilikçi yaklaşımlar”

Webhelp’in tüm dünyada başarıyla uyguladığı yeni iş modellerini Türkiye’ye taşıyacaklarını da ifade eden Metin Tarakçı, “Müşteri deneyiminde yenilikçi yaklaşımlar sloganıyla faaliyetlerimizi sürdüreceğiz. Global anlamda elde edinilen bilgi birikimini ülkemize taşıyacağız. Bu deneyimi müşteri ve iş ortaklarımızla paylaşarak; onların CRM konusunda farklılaşmasına destek olacağız. Son olarak Türkiye’deki satın alma fırsatlarını değerlendirerek, sektörümüzün daha sağlıklı bir şekilde büyümesine destek olmak için çalışacağız” şeklinde konuştu.

Share.

About Author

Leave A Reply