CALLUS SATIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ’NDE ÜST DÜZEY ATAMA

0

Callus, çağrı merkezi sektörünün deneyimli ismi Vildan Çal Özel’i Satış ve Müşteri İlişkileri Genel Müdür Yardımcısı pozisyonuna atadı. 1 Kasım 2015 itibariyle yeni görevine başlayan Özel ile birlikte Callus, üst yönetim kadrosunu güçlendirdi.

VildanCal-4_k

İş yaşamına, 1996 yılında Netaş/Nortel Networks firmasında Sistem Planlama Mühendisi olarak başlayan Vildan Çal Özel, 2001-2006 yılları arasında Avea iletişim Hizmetleri’nde CRM çözümlerinden sorumlu farklı pozisyonlarda görev aldı. Daha sonra Turkcell Global Bilgi’de IT Portföy Yönetimi Müdürü görevine atanan Vildan Çal Özel, 2011’den itibaren aynı firmada  yurtdışı satış, iş geliştirme ve operasyon yönetiminden sorumlu idi.

Vildan Çal Özel, 1996 yılında ODTÜ Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümünden mezun olmuş, 2000 yılında Boğaziçi Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Yüksek Lisans eğitimini tamamlamıştır.

Callus’ta yeni görevine başlayan Özel, telekomünikasyon sektöründeki başarılı kariyer çizgisine Callus’ın müşteri deneyimi yönetimi, tele satış, teknik destek, servis büro ve arşiv hizmetleri alanlarında sunduğu çözüm portföyüne yönelik yeni projeler ile devam edecek.

Share.

About Author

Leave A Reply