CCM’DEN JOLLY TUR’A EĞİTİM DESTEĞİ

0

CCM

Call Center Masters tarafından Telesatış Akademisi kapsamında, Jolly Tur Çağrı Merkezi Çalışanları için, 3 grup şeklinde 5 günlük eğitimler verildi.

Jolly Tur Çağrı Merkezi Çalışanları, Telesatış Akademisi kapsamında; Genel Müdür ve Eğitim Danışmanı Çağrı GÜLSOY tarafından, Telefonda İletişim Teknikleri, Telefonda Satış Teknikleri, İtiraz Karşılama Teknikleri, Satış Kapama Teknikleri, İkna ve İletişim, Stres Yönetimi konulu eğitimler aldı. Eğitim öncesinde, Call Center Masters tarafından 3 gün süren analiz çalışması yapıldı ve detaylı rapor hazırlanarak Jolly Tur yönetimine sunuldu. Eğitim sonrasında ise yine eğitimlerle ilgili değerlendirme raporu hazırlandı, yönetimle birlikte değerlendirme görüşmeleri yapıldı. Telesatış Akademisi eğitimleri sonrasında Jolly Tur Çağrı Merkezi çalışanlarının satışlarında belirgin oranda artış ölçümlendi.

Share.

About Author

Leave A Reply