CCM’DEN, KUZEY KIBRIS’TA ÇAĞRI MERKEZİ EĞİTİM

0

Call Center Masters tarafından çağrı merkezi eğitim programı kapsamında, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde faaliyet gösteren Betpark firmasının çağrı merkezi çalışanları için, 3 günlük eğitimler verildi.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde faaliyet gösteren Betpark firmasının Çağrı Merkezi Çalışanlarına, Call Center Masters tarafından, Genel Müdür ve Eğitim Danışmanı Çağrı Gülsoy tarafından, “Telefonda İletişim Teknikleri, Telefonda Satış Teknikleri, Diksiyon, İkna ve İletişim” konulu eğitimler verildi.

Gülsoy, eğitim programı ve Betpark çağrı merkezi için şunları söyledi; “Betpark, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde hizmet veren canlı bahis, canlı casino ve şans oyunlarının oynandığı bir sitedir.

Betpark çağrı merkezi çalışanları, müşterileri arayarak, siteden oyun oynamaları konusunda ikna ve siteye yönlendirme yapıyor, canlı destek hattıyla müşterilere oyunlarla ilgili anlık bilgi veriyor. Müşterilerin siteyle ilgili ve oyun oynarken yaşadıkları sorunlar karşısında müşteri hizmetleri ve müşteriyi yönlendirme desteği sağlıyor, bu çağrı merkezinde, 20 kişi ve sadece bayanlar çalışıyor.”

Gülsoy şöyle devam etti; “Call Center Masters olarak, yurt dışında ilk defa eğitim verdik. Bu bizim için ayrı ve önemli bir deneyimdi. Verdiğimiz eğitimlerle çağrı merkezi çalışanlarının, sektörel anlamda bilgilendirilmesini sağladık. Bahis, casino ve şans oyunlarının oynandığı bir site olduğu için, özellikle güvenilir olmak ve müşteriye güven vermek, Betpark için önemli konulardı. Telefonda iletişim teknikleri, diksiyon, telefonda satış teknikleri, ikna ve iletişim konulu eğitimleri çalışanlara aktararak, müşteriye doğru ve güvenilir hizmet vermeleri noktasında hangi noktalara dikkat etmeleri gerektiğini anlattık. Verimli, eğlenceli ve bol uygulamalı bir eğitim programı gerçekleştirdik.”

Eğitim sonrasında Betpark firmasının çağrı merkezinde çalışan 20 kişilik ekip, sertifikalarını alarak eğitim programını başarıyla tamamladılar.

Share.

About Author

Leave A Reply