CCR, Cem Durna’yı Kadrosuna Ekledi

0

CCR, 5.yılında, sektörün deneyimli isimlerinden Cem Durna’yı  kadrosuna ekledi.

Çağrı merkezi sektöründeki deneyiminin yanı sıra IT danışmanlık ve proje yönetimi konularında deneyime sahip Durna, CCR’da İş Geliştirme Yöneticisi olarak görevine başladı.

Cem Durna, dinamik ve tecrübeli ekibiyle güven veren ve inovatif yaklaşımıyla yurt içi ve yurt dışında önemli atılımlar yapan bir firma olan CCR ailesine katılmaktan mutluluk duyduğunu belirtti.

Kurumsal kaynak planlama uygulamaları ve çağrı merkezi teknolojileri başta olmak üzere bilişim teknolojileri alanında uzman olan Durna, daha önce Enel Enerji Elektronik A.Ş., 3-D Bilişim, Asseco SEE gibi firmalarda çeşitli görev ve pozisyonlarda başarılı projelere imza attı. Bilgisayar Programcılığı, İşletme ve Teknoloji Yönetimi Yüksek Lisans diplomalarına sahip olan Cem Durna’nın ayrıca Microsoft 2003 Sistem Yöneticiliği, MS MCDBA, SAP Abap, IEX Totalview WFM Danışmanlığı başta olmak üzere çok sayıda sertifikası bulunuyor.

Geçtiğimiz günlerde 5. Yılını kutlayan CCR’ı tercih etmesinde çağrı merkezi sektörünün genç, dinamik ve inovatif firması olmasının öneminin büyük olduğuna işaret eden Durna, yeni şirketi bünyesinde yurt içinde ve yurt dışında önde gelen çağrı merkezleri için katma değerli projeler yaratabilmeyi hedeflediğini belirtti.

“Amacımız sektörde “uzmanlık” kelimesiyle birlikte anılan ve ‘Mission Critical’ çağrı merkezleri için vazgeçilmez bir firma olmak”

Dört yıllık geçmişlerinde çok hızlı bir şekilde büyüdüklerini aktaran CCR’ın CEO’su Türker Erkin, Cem Durna’nın katılımı ile ilgili görüşlerini şöyle belirtti: “Dinamik ekibimizle dört yılda güzel projelere imza attık, özellikle son iki yılda başta finans, telekom ve outsource sektörlerinde aranan bir firma haline geldik. Artan talep ve 2015 hedeflerimiz doğrultusunda ekibimizi Cem Bey gibi değerli transferlerle büyütüyoruz. Amacımız sektörde “uzmanlık” kelimesiyle birlikte anılan ve ‘Mission Critical’ çağrı merkezleri için vazgeçilmez bir firma olmak. Bu hedefleri gerçekleştirmek ve hem Türkiye’de hem de yurt dışında büyük projelere imza atmak için Cem Durna gibi sektörde tanınmış uzmanları kadromuza katarak büyümeye devam edeceğiz.”

Dört yıldır sektöre dinamizm getirdiklerini belirten Erkin, CCR’ın yaratıcı ve yenilikçi çözümleriyle fark yarattığını şu sözlerle aktardı: “Satış değil satış sonrası destek odaklı bir firmayız. En iyi ürünleri, ancak değerli uzmanlardan oluşan bir ekibin sunabileceği en iyi teknik destekle harmanlayarak eşsiz bir müşteri deneyimi sunuyoruz. 4.0 versiyonu ile çağrı merkezi teknoloji çözümü olarak en iyi ürün olduğuna inandığımız ININ, güvenli outsource platformumuz Smart Dialer ve sektörde en iyi olduğuna inandığımız uzman ekibimiz ile atılımlarımızı sürdüreceğiz.”

Share.

About Author

Leave A Reply