“DEĞİŞEN TÜKETİCİ PERAKENDE SEKTÖRÜ’NÜ DE DEĞİŞTİRİYOR”

0

Media Markt Türkiye’nin İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, dijitalleşen yeni dünyada değişen tüketici beklentilerinin yeni perakende yaklaşımına yol açtığını anlattı. Gökyıldırım, “Her 3 tüketiciden biri mağaza içindeyken cep telefonuyla fiyat kıyaslıyor, tüketicilerin yüzde 56’sı artık çok kanallı alışveriş yapmayı tercih ediyor” dedi.

1458300574_Media_Markt_CEO_Yenal_G__ky__ld__r__m_K

Media Markt Türkiye’nin İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, Türkiye’de 46,7 milyon internet kullanıcısı bulunduğunu ve bu rakamın 37,5 milyonunun ise mobil internet kullanıcılarının oluşturduğunu ifade ederken: ”Tüketiciler artık her an her yerde bilgiye ulaşmak istiyorlar. Türkiye’de 42 milyon aktif sosyal medya hesabı var. Teknolojideki bu hızlı değişim hem tüketici davranışlarını hem de perakende sektöründeki dinamikleri çok yakından etkiliyor” dedi. Gökyıldırım, her 3 tüketiciden birinin mağaza içindeyken cep telefonuyla fiyat kıyasladığını, tüketicilerin yüzde 56’sının da artık çok kanallı alışveriş yapmayı tercih ettiğini söyledi. Online dünyanın hızlı yükselişine karşın mağazaların da önemini koruduğunun altını çizen Yenal Gökyıldırım,  buna örnek olarak sadece online alanda hizmet veren global oyuncuların açtığı fiziksel mağazaları gösterdi.

Share.

About Author

Leave A Reply