DİALOG MÜŞTERİ HİZMETLERİ, EN15838:2009 HİZMET SERTİFİKASI’NI ALDI

0

Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş. Merkezi, EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası” ile Avrupa Birliği standartlarında hizmet verdiğini belgeledi.

1451480038_CMD_EN15838_K

Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş., müşteri iletişim merkezinin stratejisi, süreçleri, çalışan memnuniyeti, altyapı ve sağladığı müşteri memnuniyeti süreçlerini kapsayan denetimleri tamamlayarak, Türkiye’de Çağrı Merkezleri Derneği aracılığıyla verilen ve Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunulduğunu belgeleyen EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nı almaya hak kazandı.

EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası, düzenlenen törenle ÇMD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Cemal Akar tarafından, Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Abdurrahman Dadakdeniz’e takdim edildi.

2013 yılı Eylül ayından itibaren süreç bazlı kalite döngüsü, gelişmiş teknoloji altyapısı ve uygulamaları, yetkin işgücü kaynakları ile dış kaynak hizmetleri çerçevesinde önde gelen kurumsal çağrı merkezleri arasında yer almak vizyonu ile hareket ettiklerini belirten Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Abdurrahman Dadakdeniz şunları söyledi; “2004 yılında başlayan ve bugüne aktarılan çağrı merkezi tecrübesi ile ISO 10002 ve EN15838 Hizmet Sertifikalarını Avrupa’da aynı anda alan ilk banka çağrı merkezi mirasını sürdüren bir organizasyonuz. Çağrı merkezi hizmetleri kapsamında sonuç odaklı bir müşteri deneyimine katkı sağlayacak etkin iletişim, yenilikçi ve sürekli gelişim yaklaşımı ile sunduğumuz hizmet anlayışımızı EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası ile belgelendirerek uluslararası standartlarda bir taahhüt sunmak istedik. Bu hedefle sertifika çalışmalarına başlarken çalışanlarımızın desteklediği stratejimizle EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nı yüksek müşteri memnuniyeti odağı ve aynı zamanda çalışan memnuniyetini hedefleyen, sürekli gelişime açık tuttuğumuz süreç bazlı yaklaşımımız için bir referans noktası olarak konumlandırdık” dedi.

 

 “Sektörümüzdeki hizmet kalitesinin standardizasyonu sağlayabilmek için bu standardı ülkemizde yaygınlaştırmaya çalışıyoruz ”

Sektöre mensup şirketlerin bu gibi sertifikaları almalarıyla hizmet kalitesinin her geçen gün arttığına dikkat çeken ÇMD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Cemal Akar ise şunları söyledi: “Çağrı merkezleri için özel hazırlanmış bir içeriğe sahip olan bu sertifikasyon ile sektörümüzde sunulan hizmetlerde standardizasyon sağlanırken, sertifikaya sahip olan firmalar da süreçlerinin etkinliğini artırıyor ve rekabet anlamında önemli avantajlar elde ediyor. Çalışan memnuniyeti konusunda da gereklilikler içeren bu standart sayesinde iyileşen süreçlerle vatandaşlarımız da daha iyi, güvenli ve pratik ve hızlı bir hizmet seviyesine kavuşmuş oluyor. ÇMD olarak Türkiye’yi temsilen üyesi olduğumuz ECCCO da (European Confederation Of Contact Centre Organisations) bu belgeyi tüm Avrupa’da yaygınlaştırmak için çalışmalar yürütüyor. Benzer bir süreci, Türkiye’de de biz gerçekleştirmekteyiz. Önümüzdeki dönemde bu sertifikaya sahip kurumların sayısının hızla artacağını öngörüyoruz”

Share.

About Author

Leave A Reply