Frost & Sullivan’dan Interactive Intelligence’a “Yılın Şirketi Ödülü”

0

Frost & Sullivan, çağrı merkezi sistemleri pazarı üzerine yaptığı analiz sonuçlarına göre, Interactive Intelligence’ı 2014 EMEA Frost & Sullivan Yılın Şirketi Ödülü’ne layık gördü. Interactive Intelligence’ın baştan başa sıralı, ölçeklendirilebilir ve geniş yelpazeli çağrı merkezi becerileri, çözümlerin esnek uygulama seçeneklerine bağlanabilir oluşu ve sunulan müşteri desteği, 2014 yılında pazarda yüzde 42.9 büyüme oranını getirdi.

inin manset

Interactive Intelligence’ın başarısının sırlarından birini; Satış amaçlı müşteriye özel ve müşteri merkezli bir yaklaşıma sahip olması, şeklinde açıklayan Frost & Sullivan Araştırma Analisti Nancy Jamison; “Şirket, satış öncesi ve sonrası süreç yönetimi için en uygun ve ülkeye özel becerileri kullandığını garanti ediyor ve satışlara istişari bir yaklaşım getiriyor.” dedi.

Jamison sözlerine şöyle devam etti:  “Finans, sağlık ve sigortacılık gibi kritik sektörel dikey pazarlar içerisinde pazar uzmanlığına yatırım yapmak söz konusu olduğunda Interactive Intelligence yine bir lider olarak göze çarpıyor. EMEA ortakları tarafından gerçekleştirilen yüksek satış oranlarının nedeni olarak, şirketin İngiltere’de NTT Telecom, Benelux ülkelerinde KPN ve İspanya’da Telefonica gibi direkt ve indirekt kanal ortaklıkları kurmasını gösterebiliriz.”

Frost & Sullivan, her yıl bu ödülü, büyüme stratejisi ve uygulama açısından mükemmellik gösteren bir şirkete veriyor. Ödül, ürün ve teknolojide yenilik ile müşteri değeri ve pazar penetrasyonunda lider olmayı esas alıyor.

 

Share.

About Author

Leave A Reply