GİTTİGİDİYOR RESPONSİVE PROJESİNİ HAYATA GEÇİRDİ

0

Responsive projesiyle birlikte gittigidiyor sitesi üzerinden satın alım sürecindeki tüm adımlar, akıllı telefon ve diğer mobil cihazlara uyumlu olarak yeniden geliştirildi.

 

Akıllı telefonlar ve tabletlerin sahip olduğu yetenekler, bireylerin bu cihazları kullanma davranışlarıyla birleşince her geçen gün e-ticaretin çok önemli bir bacağını oluşturmayı sürdürüyor.  Mobil cihaz kullanımı hızla artarken, kullanıcılar vakitlerinin büyük bir kısmını online olarak geçiriyor. Dünya mobilin etrafında dönerken bu kanallarda var olmak, herkese mobil internet sitesi, tablet bilgisayar ve akıllı telefon uygulamalarıyla her an her yerden kolayca ulaşabilecekleri güvenilir bir platform sunabilmek, e-ticaretin en önemli niteliği olarak ön plana çıkıyor.

 

We Are Social İnternet ve Sosyal Medya Kullanıcı İstatistikleri 2015 Raporu’na göre 40 milyon aktif sosyal medya hesabı bulunan Türkiye’deki internet kullanıcıları gün içerisinde ortalama 4 saat 37 dakikayı internette, 2 saat 51 dakikayı mobil internette ve 2 saat 56 dakikayı ise sosyal medyada geçiriyor. 40 milyon aktif sosyal medya hesabının %80’ine ise mobilden erişim yapılıyor.

 

GittiGidiyor yetkilileri tarafından, responsive mobil platform ile edinilen kazanımlar şöyle sıralandı; “Ziyaret eden kullanıcıların alışveriş yapma oranı 1.5 kat arttı, tüm cihazlarda en iyi deneyim ve görünüm hedefi ile mobil trafiğimiz geçtiğimiz yılın ikinci çeyreğine göre yüzde 109 arttı.  Bugün GittiGidiyor’un  toplam trafiğinin yüzde 45’i mobilden geliyor. Hedef 2016 yılında da mobil odaklı projelerle global büyüme trendini yakalayan büyüme rakamlarına ulaşmak.”

 

responsive

Share.

About Author

Leave A Reply