“MAĞAZA İÇİ DENEYİMLERİ KİŞİ ÖZELİNDE TAKİP EDİLMELİ”

0

Müşteri deneyimi ve memnuniyeti alanında çalışmaları olan akademisyen ve danışman Uğur Özmen, müşteri deneyimi konusunda, perakende sektöründe mağazalar içerisindeki deneyimlerin artık kişi özelinde takip edilmesi gerektiğinin ve müşterilerden anında geri bildirim alınması gerektiğinin altını çiziyor. Özmen; “Geri bildirim müşteriyle ve alışverişle eşleştirilmeli. Müşteri henüz mağaza içerisindeyken deneyimi ve memnuniyeti en üst seviyede tutmak için temas noktaları önemli. Kasa önü plansız alımları, satışları yüzde 40’a kadar artırıyor. Toplam satın almaların yüzde 72’sini kadınlar yapıyor. Orta gelir grubundan bir ev hanımı markette ortalama 27 dakika harcıyor ve markete giren kadın tüketicilerin ancak yüzde 20’si tam olarak ne satın alacağını biliyor” dedi.

Web tabanlı müşteri geri bildirim platformu Pisano’nun düzenlediği Müşteri Deneyiminde Sektör Buluşmaları etkinliği kapsamında Özmen’in yanı sıra BP Dağıtıcı İletişimi Koordinatörü Erhan Kur ve Pisano Müşteri Başarı Müdürü Serap Melikoğlu dijital müşteri deneyiminin ölçümlenmesi konusunda bilgilendirmelerde bulundu. ugur_ozmen_04

Share.

About Author

Leave A Reply