Popeyes’ten akıllı Facebook Messenger Bot’u emojilere bile cevap verecek

0

1464337101_Popeyes_FB_Post_kova

12 Nisan tarihinde gerçekleşen F8 konferansında Facebook, Bots for Messenger’ı tüm şirketlere açmıştı. Müşterilerine daha hızlı, kolay ve teknolojik hizmet sunabilmek adına Popeyes bu fırsatı Türkiye’de değerlendiren ilk markalardan biri oldu ve Facebook Messenger Bot üzerinden sipariş verme imkanı sağlayan servisini geliştirdi. Facebook sayfasından mesajla ulaşılabilen bot müşterileri karşılıyor ve web sayfasına yönlendirerek sipariş vermelerini sağlıyor.

Fakat Popeyes Sipariş Bot’unun asıl farklılaşacak özelliği yakın zamanda faaliyete geçecek. Şimdi Facebook arkadaşları gibi mesaj listesinde bekleyen ve selam verilmesiyle harekete geçen Popeyes Sipariş Bot’unun önümüzdeki günlerde daha akıllı hale gelerek, geçmiş siparişlere göre kampanya ve ürün önerilerinde bulunması, Popeyes® ürünleri hakkında eğlenceli sohbetlere girmesi, emojilere bile cevap vermesi planlanıyor.

Share.

About Author

Leave A Reply