RESTORAN VE KAFELERDE SİPARİŞ ARTIK AKILLI TELEFONDAN VE KİŞİSEL

0

Müşteriler, özellikle kahve zincirleri ve fast food restoranlarında diledikleri gibi kişiselleştirebildikleri siparişlerini akıllı telefonları üzerinden iletebiliyor, sonrasında sıra beklemeden mağazadan teslim alabiliyorlar. İşletmeler de böylece daha yakından tanıma fırsatı buldukları müşterilerine alışkanlıklarına uygun önerilerde bulunabiliyorlar.

 

Konaklama ve ağırlama sektörlerine teknoloji çözümleri sunan Protel, kafe ve restoran siparişlerine yeni bir boyut getiren Protel 360 çözümünü tanıttı. Konu ile ilgili bilgi veren Protel Genel Müdürü Murat Sıcakkanlı, çözümün gerek tüketiciler gerekse işletmeler açısından birçok avantajı beraberinde getirdiğini söyledi.

 

Uçtan uca bir çözüm olması ve gereksinimleri 360 derece karşılaması nedeniyle çözümü ‘360’ olarak adlandırdıklarını ifade eden Murat Sıcakkanlı, “Protel 360 sayesinde, kafe ve restoranların müşterileri, isteklerine göre kişiselleştirebildikleri yiyecek-içecek siparişlerini akıllı telefonları aracılığıyla kolayca iletebiliyor ve mağazaya gittiklerinde sıra beklemeden teslim alabiliyorlar. Müşterilerin işletme içindeyken siparişlerini kiosk üzerinden verebilmelerine de olanak tanıyan Protel 360, ayrıca işletmelerin misafirlerini daha yakından tanımalarını ve alışkanlıklarına uygun önerilerde bulunmalarını da sağlıyor” dedi.

 

Bulut tabanlı sistem

Bir kahve zinciri ile fast food zincirinde gerçekleştirilen başarılı pilot uygulamaların ardından Protel 360’ı pazara sunma kararı aldıklarını belirten Sıcakkanlı, “Yazılım altyapısı tamamen Protel tarafından geliştirilen çözüm, küçük ve orta ölçekli işletmelerin yiyecek içecek pazarındaki sadakat sistemi ve pazarlama kanal yönetimi gereksinimlerini karşılamayı hedefliyor. Bulut tabanlı 360 platformu, müşteri kazanımı ve sadakati, mobil sipariş ve ödeme sistemleri ve bunların kasa sistemlerine entegrasyonu, pazarlama, iletişim kanalları yönetimi, teklif yönetimi gibi uçtan uca gereksinimlerini çözmeye yönelik tasarlandı. Protel 360 ile elde edilecek CRM verilerinin satış artırıcı ve müşteri tarafında hayatı kolaylaştırıcı şekilde kullanılmasını amaçladık” diye konuştu.

Share.

About Author

Leave A Reply