Teleperformance ve Gittigidiyor Contact Center World’den Birincilikle Döndü

0

1465105733_Teleperformance__Conctact_Center_Odul_2 (2)

Teleperformance ve Gittigidiyor, birlikte katıldıkları Contact Center World Awards’ta, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde EMEA birincisi oldu. Teleperformance Türkiye, Kasım ayında Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerine katılmaya hak kazandı.

Teleperformance Genel Müdürü Engin Utkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki saygın organizasyonlarından olan Contact Center World Awards’ın düzenlediği EMEA bölge finallerinden birincilikle ülkemize döndüğümüz için son derece mutluyuz. Her sene bir iş ortağımız ile katıldığımız bu önemli organizasyonda bu yıl da ““En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” ile ödül almaya hak kazandık.” diye belirtti.

Utkan, ödüle layık görüldükleri bu başarının arkasında dünyadaki en iyi uygulamalarını ve gelişmekte olan teknolojileri yakından takip eden Teleperformance Türkiye ve Gittigidiyor ekiplerinin etkili takım çalışması olduğunu belirtirken sözlerini şöyle sürdürdü; “‘Türkiye’nin e-ticaret ev sahibi’ vizyonuyla faaliyetlerini yürüten ve bir eBay şirketi olan Gittigidiyor’a omnichannel müşteri deneyimi anlayışıyla telefon, e-posta, web formları, web chat, forum ve şikayet siteleri üzerinden 360 derece müşteri hizmetleri, temel seviyede teknik destek, sahte işlem tespiti, ürün iade ve anlaşmazlık yönetimi konularını içeren BPO hizmetlerini sunmaktayız. Gittigidiyor’a sunduğumuz hizmetin amacı, eşsiz müşteri deneyimi sunmak, Gittigidiyor üzerinden yapılan satışların artmasına katkı sağlamak ve maliyetleri düşürmekti. Bu çalışma çok köklü ve bütünsel bir çalışma; müşteri analizleri sonucunda hızlı aksiyon alıp müşteri memnuniyetini hedeflenen seviyeye çıkardığımız bir işbirliği”

Gittigidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı ise, ödül aldıkları “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kampanyasıyla ilgili şunları söyledi: “Gittgidiyor olarak Türkiye’de herkesin, e-ticaretin sunduğu avantajlardan güvenle faydalanmasını amaçlıyoruz. Bu yaklaşımla, önemli aksiyonlar almaya devam ediyoruz. ‘Omni-channel’ yani bütünleşik kanallı pazarlama stratejilerimizle birbiriyle konuşan kanallar ve bu kanallarda uyguladığımız farklı ancak birbiriyle entegre çözümler sayesinde, müşterilerimize ilham verici bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz. Müşteri odaklı yaklaşımımızı pekiştiren hizmetlere yaptığımız yatırımlar bize yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığı olarak geri dönüyor. Müşterilerimizin hizmetlerimizden memnun kalmaları ve doğru iletişim temeli üzerine kurulmuş bir alışveriş deneyimi yaşamaları bizim için en önemli konular. Bu noktada Teleperformance Türkiye’nin ihtiyaçlarımıza uygun sunduğu omnichannel müşteri hizmetleri, online alışverişin daha da güvenli ve sorunsuz hale gelmesine büyük katkı sağladı.”

Dünya finalinde birincilik için yarışılıyor

Amerika, Asya, EMEA ve Küresel Contact Center World Events kapsamında uluslararası çağrı merkezi endüstrisinin en iyilerini buluşturan organizasyon, her yıl farklı bir ülkede düzenlediği yarışmalarla bölge finallerinde birinciliği elde eden çağrı merkezlerini belirliyor. Bölgelerinde birincilik ödülünü almaya hak kazanan çağrı merkezleri, Kasım ayında bu kez ABD’de düzenlenen dünya finallerinde birincilik için yarışacak.

 

Share.

About Author

Leave A Reply