Trabzon’da açılacak çağrı merkezinin tarihi belli oldu

0

Elektrik dağıtım şirketleri, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın  koordinasyonunda 9 ayrı çağrı merkezinin açılışını yapmaya başladı. Trabzon’da da açılacak çağrı merkezinin Kasım sonunda hizmete girmesi bekleniyor.

Elektrik dağıtım şirketleri, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın  koordinasyonunda 9 ayrı çağrı merkezinin açılışını yapmaya başladı. Trabzon’da da açılacak çağrı merkezinin Kasım sonunda hizmete girmesi bekleniyor. Elektrik dağıtım şirketleri, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın  koordinasyonunda 9 ayrı çağrı merkezinin açılışını yapmaya başladı.  Şimdiye kadar  Denizli, Adana, Kars ve Konya olmak üzere 4 şehirde açılan çağrı merkezlerine Tekirdağ, Rize, Trabzon, Şanlıurfa ve Adıyaman’da Kasım sonuna kadar açılacak  merkezler de eklenecek. Elektrik Dağıtım Hizmetleri Derneği (ELDER) Genel  Sekreteri Uğur Yüksel, tüketici memnuniyetinin bir numaralı öncelikleri olduğunu  belirterek, “Yeni istihdam edilen 2 bin 28 kişi ile mevcut çağrı merkezi çalışan  sayımızı 2 katına çıkarıyoruz, arıza bakım-onarım eleman sayısı da yüzde 20  artışla 18 binlere çıkacak. Dağıtım şirketleri tüketici memnuniyetini en üst  düzeye çıkarmak amacıyla 2016 için geçerli 3,7 milyar lira olan yükümlülüklerinin  üzerine çıkarak yaklaşık 4,1 milyar liralık bir yatırım planlaması yaptı.” dedi.

Yüksel, düzenlediği değerlendirme toplantısında, Enerji ve Tabii  Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak’ın elektrik dağıtım sektörü için bir numaralı  öncelik olarak belirlediği tüketici memnuniyetini artırmak amacıyla yapılan  çalışmaları anlattı. Şirketlerin tüketici memnuniyetini artırmaya yönelik çok sayıda  dönüşüm adımını eş zamanlı attığını belirten Yüksel, ELDER olarak kendilerinin de  bu yönde bir çabayı, “Tüketicinin El Kitabı”nı hazırlayarak desteklediklerini ve  bir elektrik tüketicisinin tüm haklarını (http://www.ehbi.info/) bu kitaptan  bulabileceğini aktardı.

ÇAĞRI MERKEZİ VE TEKNİK ELEMAN İSTİHDAMI BÜYÜYÜYOR

Elektrik dağıtım şirketlerinin tüketici memnuniyeti odaklı yeni  dönemde sorunlara daha hızlı çözüm bulmak amacıyla çağrı merkezleri ve teknik  eleman sayısını artırdıklarına işaret eden Yüksel, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Yeni istihdam edilen 2 bin 28 kişi ile mevcut çağrı merkezi çalışan  sayımızı iki katına çıkarıyoruz. Çağrı merkezlerindeki bu yatırımlara ilave  olarak sektördeki arıza bakım-onarım elemanı sayısı 14 binlerden 18 binlere  çıkartılacak. Bu yüzde 20’lik bir artış demek. Bu da tüketici odaklı yaklaşım  içinde atılacak adımlardan bir tanesi ve önümüzdeki birkaç ay içerisinde hayata  geçirilecek. Sadece çalışan sayısında bir artış olmadı. Ayrıca çağrı merkezi  performans kriterleri de belirlendi. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK)  tarafından yayımlanan çağrı merkezi kriterlerine göre her arayan 100 kişiden 95’i  muhakkak çağrı merkezi bilgilendirme sistemine ulaşabilecek. Yani hatlar meşgul  çalmayacak. Ayrıca arayan müşteri en fazla 45 saniye içinde bir operatör ile  görüşebilecek. Dolayısıyla hem hatta beklenilmeyecek hem de ilgili kişiye kolayca  ulaşılabilecek.”

 

Kaynak: 61SAAT.COM

Share.

About Author

Leave A Reply