TÜRK TELEKOM GRUBU’NUN “ONLİNE İŞLEMLER” UYGULAMASI APPLEWATCH’TA HİZMETE GİRDİ

0

Türk Telekom Grubu, Apple Watch’un Türkiye’de satışa çıkmasıyla birlikte müşterilerine akıllı saatler üzerinden de hizmet vermeye başladı.

Mobil ve giyilebilir teknolojiler alanındaki hizmetlerine Apple Watch için geliştirdiği Online İşlemler uygulamasını da ekleyen Türk Telekom Grubu, uygulama üzerinden TTNET ve Türk Telekom müşterilerinin kullanımına 6 farklı hizmet sunuyor. Türk Telekom Grubu’nun Apple Watch Online İşlemler uygulamasıyla müşteriler en yakın ofis/bayi bilgilerine mini haritalarla ulaşabiliyor, fatura, kullanım ve kota bilgileri gibi en fazla ihtiyaç duyulan sorguları akıllı saatleri aracılığıyla yapabiliyor.

Türk Telekom Grubu Bireysel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, Apple Watch için özel olarak geliştirilen Online İşlemler uygulamasıyla ilgili şunları söyledi: “Yenilikçi teknolojilerin ve çözümlerin öncü kuruluşuyuz ve dünyadaki gelişmeleri eş zamanlı olarak Türkiye’deki kullanıcılarımıza da sunmayı önceliğimiz olarak görüyoruz. Bu öncelik doğrultusunda dünyada kullanım oranı giderek artan Apple Watch’a yönelik Online İşlemler uygulaması geliştirdik. Bu uygulama ile müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz.  Türk Telekom Grubu, müşterilerini yeni teknolojik kanallarla ve mobil içeriklerle buluşturmaya, müşterilerine teknolojinin ulaştığı her noktadan hizmet vermeye devam edecek.”

Share.

About Author

Leave A Reply