VAKIFBANK’TAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE YATIRIM

0

Vakıfbank iç ve dış müşteri memnuniyetini arttırmak için kullanıcı odaklı ürün ve hizmetler geliştirecek.

Vakıfbank TheBAsolutions ile Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Eğitimleri için anlaşma yaptı. Kendi geliştirdiği ürünlerde kullanıcı deneyimine odaklanmak ve kullanıcı merkezli ürünler geliştirerek müşterilerine daha etkin hizmet vermek isteyen Vakıfbank, Bilişim Teknolojileri Planlama Başkanlığı çalışanlarına TheBAsolutions tarafından yürütülen bir program kapsamında Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Eğitimleri için anlaşma yaptı.

“Kullanıcı deneyimi alanında önemli bir bilgi birikimine ve tecrübeye sahip TheBAsolutions’ın yönetici ortağı Hakan Savaşan’ın verdiği bilgiye göre; eğitimlerde kullanıcı deneyimi tasarımı metodolojisini, kendi ürün geliştirme yaşam süreçlerine nasıl entegre edeceklerini, uygulamalı olarak öğrenen Vakıfbank’ın bilişim ekibi, kullanıcı dostu ürün ve hizmetler ile Vakıfbank’ın müşteri memnuniyetini çok daha yüksek seviyelere çıkaracak.

vakıfbank

Share.

About Author

Leave A Reply