VESTEL ÇAĞRI MERKEZİ’NE “EN İYİ KONUŞMA TARZI” ÖDÜLÜ

0

Vestel Çağrı Merkezi, Telephone Doctor Türkiye tarafından çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen Kalite Ligi’nde, Nisan 2016 gizli müşteri değerlendirmeleri sonuçlarına göre “En İyi Konuşma Tarzı” ödülünün sahibi oldu. 

IMG_20160510201148

Türkiye’nin teknoloji devi, yerli üretimin gururu Vestel satış sonrası hizmetlerde Türk insanının beklentilerini karşılar nitelikte, samimi bir iletişim tarzını benimsiyor. Çağrı Merkezini Manisa’da Vestel City’de inhouse olarak yeniden yapılandıran Vestel “Robotlaşmış iletişime hayır” diyerek beklentilerin de ötesinde müşteri deneyimleri yaşatmak ve müşterilerinden “bi teşekkür” almak  için çalışıyor.

“Ben olsaydım nasıl bir hizmet almak isterdim?” sorusu Vestel’e ödülü kazandıran soru oldu. Vestel Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri, 7 gün 24 saat, tüm kanallardan gelen taleplere ailelerinden birine yardım etme yaklaşımıyla yanıt veriyorlar.

Düzenlenen ödül törenine katılan Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan, “Müşterilerimizle temas noktalarımızdan biri olan Çağrı Merkezimizde iletişim kalitesine büyük önem veriyoruz. Samimiyet, ilgili olmak, güven vermek ve tabi ki hızlı çözüm üretmek olmazsa olmazlarımız. Vestel marka kültürümüzün özündeki değerleri iletişim şeklimize de yansıttık.  Beklentileri memnuniyete, memnuniyeti teşekküre dönüştürmek hedefimiz.  Amacımız her alanda yaşatmayı hedeflediğimiz kusursuz Vestel deneyimini çağrı merkezimizde de müşterilerimize yaşatmak.” değerlendirmesini yaptı.

 

Share.

About Author

Leave A Reply