Vestel, çok yakında müşteri hizmetlerinde emoji ve gif kullanacağını duyurdu

0

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Müşteri Hizmetleri’ndeki sunumuyla “Robotlaşmış iletişime hayır” diyen Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Selcen Uyguntüzel, Teşekkür almak için müşterinin tercih ettiği kanalları ve dili kullanmak gerektiğini vurguladı. Uyguntüzel ayrıca Vestel’in çok yakında müşteri hizmetlerinde imoji ve gif kullanacağını, ve Buena Vista adını verdikleri, müşteri hizmetleri için “0 Training” felsefesini yansıtabilmeyi hedefledikleri bir projeyi hayata geçireceklerini duyurdu.

Müşteri deneyiminde en etkin teknoloji kullanan markalardan biri olan Vestel Müşteri Hizmetleri, dijital dönüşüm konusunu farklı bir açıdan yaklaşıyor. Self servis ve tüm dijital kanallarda olmak gerektiğini savunan Vestel  İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Selcen Uyguntüzel, doğru strateji ve süreç mimarisiyle, analitik çalışmaları birleştirerek teknolojinin içinde de “kişiye dokunuşu” yakalamak gerektiğini söylüyor.

Haberin videosunu izlemek için: https://www.youtube.com/watch?v=4sKaKkIdkRY&feature=youtu.be

Share.

About Author

Leave A Reply