VESTEL MÜŞTERİ HİZMETLERİ’NDE MEME KANSERİNDE FARKINDALIK SEMİNERİ

0

VESTEL Müşteri Hizmetleri, tüm kadın çalışanları için İzmir Kent Hastanesinden Prof. Dr. Ömer Harmancıoğlu ve Diyetisyen Safiye Taş’ın konuşmacı olarak katıldığı “Meme Kanserinde Farkındalık” Semineri düzenledi.

IMG_1609_K     vestel-thumb

VESTEL Müşteri Hizmetleri’nde her Perşembe çalışan mutluluğu için düzenlenen SÜPERşembe etkinliği kapsamında çalışan sağlığı için wellness çalışmaları da gerçekleştiriliyor. 5 Kasım Perşembe günü, yapılan SÜPERşembe ve WELLNESS etkinliklerinde bu kez; kadınlarda en sık rastlanan kanser türüne dikkat çekildi.

Etkinlik kapsamında Prof. Dr. Ömer Harmancıoğlu, erken tanının önemini vurguladı. Kadınların vücutlarını tanımaları ile ilgili önemli bilgileri ve hayat kurtaran detayları paylaştı.  Safiye Taş da sağlıklı ve dengeli beslenmenin önemiyle ilgili geniş kapsamlı bir sunum gerçekleştirdi. Seminerin soru ve cevap bölümüde yoğun ilgi gösterildiği gözlendi.

VESTEL Müşteri Hizmetleri’nde aynı gün içerisinde meme kanserine dikkat çekmek için MEVA Vakfı’nın pembe cam şişeleri de meme sağlığı bilinçlendirme çalışmalarına katkıda bulunulmak üzere tüm çalışanlara dağıtıldı.

SÜPERşembe ve wellness etkinliklerinin amacını, her iki projeyi de hayata geçiren İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü C. Selcen Uyguntüzel şöyle açıkladı. “VESTEL Müşteri Hizmetleri’nin memnuniyet ötesi müşterilerinden teşekkür alma hedefi var. Teşekkür almak için fark yaratan bir müşteri deneyimi yaşatmak gerekiyor. Fark yaratmak da işini seven çalışanlarla mümkün.  SÜPERşembe çalışanlarımızın mutluluğu, WELLNESS – Kurumsal saglık hareketimiz- de sağlığı için gerçekleştirilen kurum içi etkinlikler. Bu Perşembe her iki etkinliği birleştirdik. Geçtiğimiz Ekim ayı meme kanseri farkındalık ayı idi. Çağrı merkezi olarak %90 kadın istindama sahibiz. Kadın kadına bu çok önemli sağlık problemine biz de dikkat çekelim, çalışanlarımız arasında farkındalık yaratalım istedik.”

Share.

About Author

Leave A Reply