Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi’ne, Londra’dan 3 Ödül Birden

0

Vodafone Türkiye’nin yenilikçi çağrı merkezi çözümleri bir kez daha uluslararası çapta ödüle layık görüldü. Çağrı merkezi sektörünün en büyük ve prestijli yarışmalarından biri olarak kabul edilen ContactCenterWorld.com 2015 Top Ranking Performers yarışması EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde dünyanın önde gelen çağrı merkezi firmalarıyla yarışan Vodafone Türkiye, “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde altın, “Çağrı Merkezinde En İyi Sosyal Medya Kullanımı” kategorisinde ise bronz ödülün sahibi oldu. Böylece, Vodafone Müşteri Operasyonları ve Online Servisleri’nin bugüne kadar aldığı ulusal ve uluslararası ödüllerin toplam sayısı 29’u buldu.

 

Vodafone’un çağrı merkezlerine tam not

 

Vodafone çağrı merkezlerinin kapsamlı bir değerlendirmeye tabi tutulduğu “En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde, genel performansın yanı sıra fiziksel özellikler ve teknolojik altyapı da dahil olmak üzere çağrı merkezlerinin uçtan uca stratejik derinliği, taktiksel etkinliği ve operasyonel verimliliği değerlendirildi. Ayrıca,  çalışanlara sunulan olanaklar, eğitimler ve kariyer yolları da değerlendirmede etkili oldu.

 

Vodafone’un müşteri hizmeti anlayışı takdir topladı

 

Vodafone çağrı merkezleri de dahil olmak üzere tüm müşteri hizmetlerinin derinlemesine incelendiği “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorisinde, müşterilere verilen hizmetteki stratejik öncelikler, hizmet standartları, mobil hizmet ekibi “Red Team” gibi müşteriye dokunan ve sektörde fark yaratan uygulamalar incelendi.

 

Vodafone’un kişisel imzalı diyalogları dikkat çekti

 

“Çağrı Merkezinde En İyi Sosyal Medya Kullanımı” kategorisinde ise Vodafone Türkiye’de uygulanan Sosyal Medya Destek Stratejisi’nin başarısı belirleyici oldu. Bu strateji, müşterilerin temel beklentisi olan bire bir ve hızlı desteği sosyal medyada alışkın oldukları iletişim tonunda sunması ve bu sayede karşılıklı iletişime olumlu etkide bulunması nedeniyle artı puan aldı. Bu stratejinin merkezinde yer alan Vodafone Forum ile gerçekleştirilen maliyet tasarrufuna yönelik ölçülebilir finansal sonuçlar da stratejinin sürdürülebilirliğini sağlayan önemli bir etken olarak değerlendirildi. Diğer yandan, Sosyal Medya Destek uygulamalarının kitlelerle Vodafone Türkiye, Vodafone FreeZone, Vodafone Arena (Stat Abi) ve Vodafone Destek gibi farklı “çatı kişilikler” altında ilerlettiği kişisel imzalı diyaloglar sayesinde hem müşteri deneyimi hem de finansal sonuçlarda sağlanan başarı, bu ödülün alınmasında etkili oldu.

 

Hakan Çelik: “Müşteri deneyiminde çıtayı sürekli yükseltiyoruz”

 

Müşteri ilişkilerinde gerçek başarının satış sonrasında verilen hizmet ve bu hizmetin kalitesi ile elde edildiğine dikkat çeken Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri Genel Müdürü Hakan Çelik, konu hakkında şunları söyledi:

 

“Vodafone Türkiye olarak, müşteri deneyiminde çıtayı sürekli yükseltmeye, yenilikçi ve farklılaşmış hizmetlerle mükemmel müşteri deneyimi yaratmaya odaklanıyoruz. Müşteri odaklı olmanın en önemli bileşeninin müşteri tatminini sağlamak olduğuna inanıyoruz. Abonelerimiz için değer yaratma vizyonumuz çerçevesinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı şekilde cevap verebilmek için stratejilerimizi ve hizmetlerimizi geliştiriyoruz. Sunduğumuz yenilikçi ve yüksek kaliteli hizmetlerle, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyor, onlara mükemmel bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. Müşteri hizmetlerimizin ve çağrı merkezi çözümlerimizin kalitesinin tüm dünya tarafından kabul görmesi bizi gururlandırıyor. Bu kapsamda, uluslararası arenadaki başarılarımıza bir yenisini ekleyerek, çağrı merkezi sektörünün en büyük ve itibarlı organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’da üç ödül birden almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Vodafone Türkiye olarak, kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti hedefiyle yaptığımız yatırımları artırarak sürdüreceğiz.”

 

Dünya finalleri için Las Vegas’a gidecek

 

Bu yıl 10’uncusu düzenlenen ContactCenterWorld Top Ranking Performers organizasyonunda, her yıl Amerika, EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika), APAC (Asya Pasifik) ve küresel olmak üzere uluslararası çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin değerlendirildiği 4 farklı yarışma düzenliyor. Üç bölge finallerinde belirlenen birinciler, Las Vegas’ta düzenlenen dünya finallerinde yarışıyor. Buna göre, EMEA finallerinde 2 birincilik elde eden Vodafone Türkiye de “En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde dünya finallerinde birincilik için yarışacak.

Share.

About Author

Leave A Reply