VODAFONE’DAN, KOBİ’LERE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇİN CRM

0

Müşteri ilişkileri yönetimi uygulaması “Vodafone CRM” ile %35 daha fazla müşteriye erişim, gelirlerde %28 artış elde edilebiliyor.

 VODAFONE-CRM -THUMB

 

Vodafone İş Ortağım’ın geliştirdiği Vodafone CRM uygulaması, TÜROFED Başkanı Osman Ayık ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy’un katılımıyla düzenlenen basın toplantısında tanıtıldı.  Toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi: “Eskiden müşteriye 3 günde geri dönüş yapmak yeterli gelirken, bugün müşteri memnuniyeti için 3 saat içinde dönülmesi gerekiyor. Bu noktada şirketlerin imdadına müşteri ilişkileri yönetimi, yani CRM teknolojisi yetişiyor. Vodafone bulut teknolojisinden güç alan Vodafone CRM ile hiçbir altyapı yatırımı ya da lisans bedeli ödemeden, turizmcileri müşteri ilişkileri yönetimiyle müşteri kitlesini ve işlerini büyütmeye davet ediyoruz. Vodafone olarak, turizm sektörünün sürdürülebilir büyümesine katkı sağlamaya, işletmelere rekabetçilik ve verimlilik sağlayan yeni fırsat ve çözümler geliştirmeye ve onları yarına bugünden hazırlamaya devam edeceğiz.”

 

 

VERİLER VODAFONE BULUT TEKNOLOJİLERİ ÜSSÜ’NDE SAKLANIYOR

 

Vodafone İş Ortağım’ın geliştirdiği Vodafone CRM uygulaması, Türkiye’nin en büyük veri merkezi olan Vodafone Türkiye Bulut Teknolojileri Üssü üzerinden çalışıyor. Böylece Vodafone CRM kullanan işletmeler yeni donanım yatırımı yapmadan ya da yazılım lisans bedeli ödemeden müşteri ilişkileri yönetiminden faydalanıyor. Tüm veriler ve işlem gücü için Vodafone’un güvenli bulut platformunu kullanan sistemde barındırılıyor. Vodafone’lu işletmeler 24 ay taahhütle ayda sadece 35 TL’ye hem müşteri verilerini güvenle bulut platformunda saklıyor hem de Vodafone CRM uygulamasını her an her yerden bilgisayar, tablet ya da akıllı telefonlarından kullanabiliyor.

 

İyi bir müşteri veri tabanı oluşturmayı hedefleyen, bu veri tabanı sayesinde müşteri memnuniyetini artıracak şekilde müşterileriyle temasa geçmeyi ve şikayet yönetimi yapmayı planlayan ancak bu iş için yüksek teknoloji yatırımı bütçesi bulunmayan firmalar Vodafone CRM’den faydalanabiliyor.  Vodafone CRM’in bulut altyapısı sayesinde müşteri bilgileri kullanıcının kontrolü altında tek bir yerde toplanıyor. Ürün tanıtımları ve kampanyalar; SMS, e-posta ve telefon aracılığıyla duyurulabiliyor. Müşterilerle sürekli iletişim mümkün oluyor. Saha satış ekiplerinin faaliyetlerinin planlanması ve yönetilmesi Vodafone CRM üzerinden kontrol edilebiliyor. Müşteri talepleri, müşteri şikayetleri ve kurum hakkındaki müşteri yorumları tek bir sistemden takip ederek anlık olarak raporlanabiliyor. Böylece müşterilere çok daha hızlı dönüş yapmak mümkün oluyor. Vodafone’un otellere sunduğu bir diğer hizmet de iş takip uygulaması. Bu uygulama ile otel müşterilerinin ve çalışanlarının taleplerinden anında haberdar olunması ve gerekli aksiyonların alınması sağlanarak, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti yükseltiliyor.

Share.

About Author

Leave A Reply