VODAFONE’UN ÖDÜLLERİ 32’YE ULAŞTI

0

Vodafone Türkiye, çağrı merkezi alanında gerçekleştirdiği çalışmalarıyla ödüller almaya hak kazandı. ContactCenterWorld.com 2015 Top Ranking Performers EMEA bölge finallerinde 3 ödül alan Vodafone, ardından da 10. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde de 3 ödül sahibi oldu.

 

Mükemmel müşteri deneyimi yaratma hedefiyle hizmet yatırımları yapan Vodafone Türkiye, çağrı merkezi hizmetleri alanında aldığı ödüllere yenilerini ekledi. Geçtiğimiz aylarda dünya çağrı merkezi sektörünün en büyük ve prestijli yarışmalarından biri olarak kabul edilen ContactCenterWorld.com 2015 Top Ranking Performers EMEA bölge finallerinde 3 ödüle layık görülen Vodafone, şimdi de 10’uncu kez düzenlenen “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde 3 ödül birden aldı. “En İyi Telepazarlama ve Satış Kampanyası” kategorisinde birincilik ödülünü alan Vodafone Türkiye, “En İyi Motivasyon Uygulaması” ve “En İyi Çağrı Merkezi Ortamı” kategorilerinde ise “En Övgüye Değer” ödülünün sahibi oldu. Böylece, Vodafone Müşteri Operasyonları ve Online Servisleri’nin bugüne kadar aldığı ulusal ve uluslararası ödüllerin toplam sayısı 32’yi buldu.

Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri Genel Müdürü Hakan Çelik_k

Hakan Çelik: “Mükemmel Müşteri Deneyimine Odaklanıyoruz”

 

Yenilikçi ve farklılaşmış hizmetlerle mükemmel müşteri deneyimi yaratmaya odaklandıklarını belirten Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri Genel Müdürü Hakan Çelik, konu hakkında şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak stratejimiz, gelişim ve değişime açık, yeni bilgileri en hızlı şekilde benimseyen ekip arkadaşlarımızla, her bir müşterimize bizim için değerli olduklarını hissettirmeye; müşterilerimizin sorun ve şikâyetlerini olabildiğince hızlı bir şekilde çözüme ulaştırmaya dayanıyor. Uyguladığımız stratejiyle hem yeni hem de mevcut müşterilerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılayarak ‘En Çok Tavsiye Edilen Operatör’ olma başarımızı sürdürüyoruz. Sunduğumuz yenilikçi ve yüksek kaliteli hizmetlerle, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyor, onlara mükemmel bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. Müşteri hizmetlerimizin ve çağrı merkezi çözümlerimizin kalitesinin ulusal ve uluslararası platformlarda takdir görmesinden gurur duyuyoruz. Vodafone Türkiye olarak, abonelerimiz için değer yaratma vizyonumuz çerçevesinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı şekilde cevap vermeye devam edeceğiz.”

 

Share.

About Author

Comments are closed.