Call Center Bankalar Dergisi

0

bankalar kapak-yatay

Call Center Bankalar dergisi Banka Çağrı Merkezlerinin dergisi olup, bankaların katkılarıyla hazırlanmakta, Nice Medya tarafından yayınlanmaktadır.

Tüm banka çağrı merkezlerinin katkısıyla derlenen Call Center Bankalar Dergisi’nin misyonları;

  • Banka çağrı merkezleri arasında iç iletişimlerini sağlamak,
  • Banka çağrı merkezlerinde çalışan müşteri temsilcilerinin motivasyonunu artırmak,
  • Banka çağrı merkezlerinin, sayısal verilerle istihdama katkısının yanı sıra, ciddi bir kariyer olanağı sağladığına dikkat çekmek,
  • Banka çağrı merkezlerine özel sayısal verilerin paylaşılmasını sağlamak,
  • Banka üst yöneticilerinin görüşlerinin yer verildiği bir iletişim ortamı yaratmaktır.

Call Center Bankalar Dergisi’nin içeriği, 22 bankayı temsilen oluşturulan 5 bankanın çağrı merkezi yöneticileri tarafından oluşturulan yayın danışma kurulu ile düzenli gerçekleşen toplantılarla belirlenmektedir.

Call Center Bankalar dergisi, her sayısında 2 bankanın sponsorluğu ile yayınlanmaktadır.

İki ayda bir yayınlanan dergi, Call Center Magazine ile birlikte dağıtıma girmektedir.

Share.

About Author

Leave A Reply