TEPE ÇAĞRI MERKEZİ’NDEN 5.000 M2’LİK YENİ LOKASYON

0

Tepe Çağrı Merkezi, Ankara Bilkent Center’da 5 bin M2’lik yeni lokasyonunun açılışını yaptı. ODTÜ, Bilkent ve Hacettepe Üniversiteleri’nin tam ortasında yer alan yeni Tepe Çağrı Merkezi, müşterilerine 7/24 hizmet sağlarken, ihtiyacı olan öğrencilere de ek gelir olanağı sunuyor.

 DSC_0123   DSC_0187 logo

Hem Ankara, hem de İstanbul’da faaliyetlerini sürdüren Tepe Çağrı Merkezi, Ankara’da Bilkent Center’da 5 bin M2’lik yeni lokasyonunu 11 Kasım Çarşamba günü düzenlenen açılış kokteyliyle hizmete sundu. Sesli iletişime ve hoş bir sesin pozitif enerjisine inanan Tepe Çağrı Merkezi, açılışını Anatolian Soprano’s grubu eşliğinde yaptı.

Açılış konuşmasını Tepe Servis ve Yönetim AŞ Yönetim Kurulu Başkan Vekili Levent Güler’in gerçekleştirdiği törende; açılış kurdelesini Bilkent Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Prof. Abdullah Atalar, Bilgi Teknolojileri Kurumu eski Başkanı Tayfun Acarer ve EnerjiSA Müşteri İlişkileri Müdürü Serkan Torun birlikte kesti.

Törene Bilkent Holding Yönetimi, Meteksan Savunma, Meteksan Matbaa, Tepe İnşaat, Tepe Betopan, Tepe Savunma ve Güvenlik, EnerjiSA Dağıtım ve Perakende şirketleri, Bilenerji, Bilintur, Tepe Mobilya, Tepe Güvenlik A.Ş, Tepe Home, Sports International, Multinet, Bilbak, Cyberpark, Tepe Emlak, Bilkent Center, Tepe Prefabrik yöneticileri katıldı.

Yeni lokasyonu ile birlikte Tepe Çağrı Merkezi, Ankara’daki toplam kapasitesini 7 bin 500 M2 ve bin seat’e çıkarmış oldu. Bilkent Center’daki yeni lokasyon, Tepe Prime’daki birim ile çift yedekli olarak hizmet veriyor. Bu özelliğiyle Tepe Çağrı Merkezi Ankara’nın en büyük çift yedekli çalışan çağrı merkezi oldu.

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. Genel Müdürü Canan Çakmakcı, Tepe Çağrı Merkezi’nin kurulduğu günden itibaren, yasal sorumluluklarının da bilinciyle, yüksek seviyede teknoloji, güçlü bir teknik altyapı ve kalifiye insan kaynağıyla hizmet verdiklerini söyleyerek, “Müşteri memnuniyeti ticaretin en temel yakıtı, vazgeçilmezi. Çağrı merkezi müşteriyle anında temas kurabilmek için en etkili araçtır. Müşteriler artık 7/24 ulaşabildikleri, görüş ve taleplerini iletebildikleri markalar ile çalışmayı tercih ediyor. Müşteri temsilcisiyle birebir sağlanan bu sıcak iletişimin yerini hiçbir şey tutmuyor. İlerleyen dönemlerde birçok firma, kurum, kuruluşun da çağrı merkezi hizmetine ihtiyaç duyacağı muhakkak. Çağrı merkezi hizmeti, teknolojik alt yapı ve yetişmiş insan kaynağı gerektiren başlı başına bir uzmanlık alanıdır. Bu sebeple müşteri teması ihtiyacı duyulduğunda, profesyonel ve kalitesi belgelenmiş hizmet sağlayıcılarının tercih edilmesi başarının temeli olacaktır.” dedi.

Tepe Çağrı Merkezi’nde çağrı merkezi altyapısı, süreçleri, müşteri temsilcileri, müşteri memnuniyeti ve sosyal sorumluluklarla ilgili mevcut durumunun belirli standartlara göre takip edilmekte olduğunu belirten Çakmakcı, ilgili standartların uygulanmasıyla birlikte, çağrı merkezinin altyapısından başlayıp, müşteri memnuniyetine kadar giden tüm proseslere yönelik bu kontrolün sunulan hizmete olumlu yansıdığını belirtti.

Share.

About Author

Leave A Reply