Vestel İletişim Merkezi sektöründe WhatsApp’ı Kullanan İlk Marka Oldu

0

Vestel_anasayfa_whatsapp

VESTEL Müşteri Hizmetleri öncü ve beklentinin ötesinde hizmetler sunma hedefi doğrultusunda iletişim kanallarına WhatsApp ile bir yenisini daha ekledi. Kendi sekötründe ilk olan bu uygulama ile Vestel müşterileri artık WhatsApp üzerinden de markanın iletişim merkezine ulaşabilecek, her türlü taleplerini iletebilecek.

Müşterilerini ile kurduğu ilişkinin şeklinde samimiyete verdikleri önemi her fırsatta dile getiren Vestel yönetimi, bu nedenle tüm kanallarında sergilediği ‘Robotlaşmış iletişime hayır’ sloganını bu kanalda da sürdürme kararı aldı. Bu kanaldan sürdürülen iletişimler de emojiler ile destekleniyor.

Vestel İletişim Merkezi’ne her gün 08:00-24:00 saatleri arasında 0531 546 4 123 ve  0536 075 4 123 numaralarından ulaşabiliyor ve tüm taleplerini WhatsApp üzerinden iletebiliyorlar.

Share.

About Author

Leave A Reply