6. BÇM Zirvesi 17 Bankayı Buluşturdu

0

Nice Medya tarafından düzenlenen ve banka çağrı merkezlerinin her seviyeden yöneticilerini ayrı ayrı toplantılarda buluşturan BÇM Zirvesi (Banka Çağrı Merkezleri Zirvesi) 1-2 Ekim tarihlerinde Sheraton Maslak Hotel’de 6. kez gerçekleşti. 6. BÇM Zirvesi’ne özel konuk olarak katılan Contact Center World Başkanı Raj Wadhwani dünyadan en iyi 10 örneği katılımcılara taşırken Türkiye’ye dair değerlendirmelerde bulundu.

logo-yuvarlak

 

6. BÇM Zirvesi kapsamında 1 Ekim’de 17 bankadan; Eğitim, Kalite ve  Raporlama bölümü yöneticileri Destek Ekipler toplantısında, gelen ve giden çağrı takım liderleri Takım Liderleri toplantısında,  Şikayet Yönetimi bölümü yöneticileri Şikayet Yönetimi toplantısında, IT ve iş geliştirme yöneticileri Teknik Ekipler toplantısında, tahsilat ekipleri yöneticileri Collection toplantısında 5 farklı salonda kendi aralarında eş zamanlı olarak bir araya geldiler. Her bir toplantı, yine katılımcılarından birinin moderasyonunda ve katılımcılar tarafından önceden belirlenmiş gündem konularıyla gerçekleşti. Hiçbir şekilde kayıt alınmayan ve katılımcılar haricinde giriş yapılamayan salonlar, verimli bilgi paylaşımlarına sahne oldu.

BÇM Zirvesi bu özellikleriyle dünyada, finans alanında örneği olamayan bir organizasyon olma özelliğini taşıyor.

Organizasyonun ikinci günü olan 2 Ekim’de ise banka çağrı merkezlerini birebir temsil eden en yüksek seviyedeki yöneticiler buluştu. Yöneticiler toplantısı bu yıl özel bir konuğu ağırladı. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapında en prestijli ödülü olarak kabul edilen Contact Center World’ün Başkanı Raj Wadhwani, dünyadan en iyi 10 uygulamayı yöneticilerle paylaştı. Wadhwani ayrıca, özellikle Türk bankalarından ödüle, dikkat çekici sayıda katılım olduğunu ve dereceler alındığını hatırlatarak, Türkiye’de öncülüğünü bankaların üstlendiği çağrı merkezi çalışmalarını dünya platformunda değerlendirdi.

YÖNETİCİLER toplantısında ayrıca Denizbank’ın İletişim Merkezi Grup Müdürü Emre Demir de bir konuşma yaparak yürüttükleri projeden bahsetti. Türkiye’de çağrı merkezi sektörüne öncülük eden bankalar 2014 yılında artık teknoloji yardımıyla güçlendirilmiş müşteri temsilcilerinden söz ediyor. Ekranlarından müşteriye dair banka dahilindeki hemen hemen tüm işlem ve süreçleri izleyebilen müşteri temsilcilerinin tek temasla müşteriye yanıt verebilecek yapıya dönüştürülmesi konusunda konuşan Demir, diğer yandan bu çalışmaların “İnsan” boyutunu da ele aldı.

6. BÇM Zirvesi’nde bu yıl; AKBANK, AKTİFBANK, ALBARAKA, BANK ASYA, DENİZBANK, FİNANSBANK, GARANTİ BANKASI, HALKBANK, HSBC, ING BANK, İŞ BANKASI, ODEABANK, TEB, TÜRKİYE FİNANS, VAKIFBANK, YAPI KREDİ, ZİRAAT BANKASI katılımcı olarak yer aldılar.

BÇM Zirvesi’ne sponsorluklarını üstlenen Etkinlik Ana Sponsoru Alcatel Lucent Enterprise, Etkinlik Teknik sponsoru Sistaş, ile Collection toplantısı sponsoru Turkcell Global Bilgi, Şikayet Yönetimi toplantısı sponsoru Mi4biz, Destek Ekipler Toplantısı sponsoru Verint ve Hizmet sponsoru Mod Tasarım ise destekleriyle Zirve’nin gerçekleşmesini sağladı.

 

 

 

 

Share.

About Author

Leave A Reply